12 Mayıs 2009 Salı

istemek..

dağa çıkmak istiyorum.tırmanmak istiyorum.böyle tepelere tepelere.kamp yapmak ve o bi ritüel halini almış leziz sucuğu ateşte döndürmek istiyorum.sucuğun yağları aksın istiyorum,,o aktıkça herkes daha çok acıksın kamp alanı hareketlensin istiyorum.dağdaki ayılar sucuğumuza sulanmasın istiyorum.telefonlar olmasın,,elektroniğe ait bişey olmasın istiyorum.insanlar olsun istiyorum.benim gibi olsunlar istiyorum.unutalım istiyorum.yaşayalım istiyorum.sucukla.sucuksuz asla diyorum.sanırım sene başından beri olan dağcılık klubüne girme eylemimi gerceklestirmek üzereyim.gerçekleştimek istiyorum. güzel ve bi okadar anlamlı insanlar tanımak istiyorum.hep onlar olsun istiyorum etrafımda.öyle istiyorum.ben istiyorum.ben melike. melike ben.yoo sıkılmadım.iyiyim ben.yannızeca extremlik istiyorum.

bunggee jumping

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder