22 Nisan 2009 Çarşamba

ne yemek mi?olur.

farklıılık istediği dönemleri olur insanın..haniii cuma cumartesi pazzar aynı ama PAZARTESİ farklı olsun ister..hahh.işte o dönemlerimden birindeyim. uahhuaha yapılabilecek en rahatlatıcı ve iyi hissettiren şey nedir? yemek yemek doğru cevap. şimdii bugünn kahvaltı edemeden çıktım yine.bi klasiğimi gerçekleştirdim yani.o kahvaltı bi evde edilemez zaten.tamam yarın denir.ama ı ıhh olmaz.çünkü ertesi günde çok geç kalmışsındır feribotun kalkmasına 12 dakika vardır,,oyalanmak isttemezsin.koşman gerekir çünkü. ama bu kez öyle olmadı.normal saatimde kalktım,muazzam bi zaman çizelgesi belirledim kafamda. kalkıcak giyinicek saçımı seri hareketlerle yapıcak, aynı zaman sürecindede nescafenin sütünü ısıtıcaktım.kii hayır yapamadım.çünküü dehşet yavaş hareket etmişim ee zaman çizelgem altüst oldu haliyle.ve koşkoşkoş melike dedim.yoksaa ilk derslere girememekten devamsızlığımın doruklarına ulaşıcaktım.zaten 1000 oldu.öğle aramızdaa 12deydi.ee ben ölmelerin ötesine geçtim açlıktan.artık efeyle dersteki son dieloglarımız, içli köfte ve çiğ köfteden öteye gecemedi.nası canım istemişti kelimelerle annatamam.ama dönere talip olduk.ahh mütiştii.soraa profiterol yedim.1saat içinde.1de dersim vardı tekrar.ve kapanışı kırmızı çizgili çay tabağı ve çayla yaptım.çok severiz dimii güneşş,,inhinihnihinihin.selam.

akşam oldu.dönerken melih telefon etti. gelirken midye alırmısn? dedi. haha dedim. 30midyeyle gtttm. kaçtanesini yedim hatırlamıorum.kusucam galiba.talcidle bütünleştim.pişmanmıyım?asla.
o zmn yarın 23nisan neşe doluyor insan.falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder